FUNKCINĖS TRENIRUOTĖS STUDIJOJE

Kokia yra Kinesis funkcinės treniruotės metodika?

Tai revoliucinė treniruočių, mankštos technika, pagrįsta unikalia laisvo kybojimo sistema, treniruočių metu naudojanti virves ir diržus, kurie sukuria kontroliuojamą nestabilumą saugiam ir efektyviam kūno treniravimui. Treniruočių metu taip pat pasitelkiamos ir kitos priemonės: gimnastikos kamuoliai, svarmenys, slydimo kilimėliai, pusiausvyros platformos, elastinės gumos, volai.  Tai Kinesis funkcinės treniruotės, specializuota mankšta.

Treniruočių metu nuolat stebimas ir koreguojamas kiekvieno dalyvio pratimų teisingas ir saugus atlikimas.


Kaip Kinesis funkcinės treniruotės metodika veikia?

Ji leidžia treneriui (kvalifikuotam specialistui, kineziterapeutui) pastebėti silpnas kūno grandis – neaktyvius raumenis, stuburo raumenų silpnumą ir netaisyklingus raumenų sąveikos mechanizmus.

Ši metodika yra neprilygstama savo galimybėmis treniruočių metu suteikti kūnui kontroliuojamą, nestabilią ir neskausmingą padėtį, naudojant kybančią nuo lubų virvių ir diržų sistemą.

 

Kokia Kinesis funkcinės treniruotės nauda?

Veikiant “iš vidaus” treniruočių metu sustiprinama funkcinė jėga, didinamas sąnarių stabilumas ir judesių amplitudės, gerinama pusiausvyra, mažinama traumų tikimybė, raumenų skausmas ir diskomfortas. O “iš išorės” Kinesis metodika gali padėti pakeisti Jūsų kūną, gerinant raumenų tonusą ir grūdinant raumenis. Atliekant pratimus vienu metu aktyvuojami ir stiprinami gilieji stuburą stabilizuojantys ir paviršiniai raumenys, taip pat  minkštieji audiniai, kaulai ir sąnariai.

 

Dėka kontroliuojamo nestabilumo aktyvuojami tinkami raumenys – tinkamu laiku – tinkamu rėžimu.

 

Kas gali naudotis Kinesis metodika?

Kiekvienas!!! Metodikos įvairiapusiškumas – tai sistemos išskirtinumas. Treniruotės, pratimai yra neskausmingi ir tikslingi kiekvienam, norinčiam pagerinti jėgą, pusiausvyrą ir funkcinį pajėgumą, asmeninius rezultatus, funkcinę būklę ir apsisaugoti nuo traumų ateityje.

Kinesis pratimų pranašumas prieš tradicinius pratimus:

Laisvo kybojimo pratimų sukurtas nestabilumas veikia vidinius stabilizuojančius raumenis kitokiu būdu nei tradicinis jėgos treniravimas. Jėga, stabilumas ir koordinacija yra treniruojama vienu metu. Galite turėti gerai treniruotus ir stiprius pavienius raumenis, bet tai neturi reikšmės, kai jie neveikia sykiu.

 

Puiki mankšta visiems, nepaisant amžiaus, siekių ar įgūdžių.

Lengvai pritaikoma Jūsų fizinėms galimybėms.

Geresni rezultatai per trumpesnį laiką.

SUŽINOKITE NAUJIENAS, PASIŪLYMUS PIRMIEJI

SKAMBINKITE ARBA RAŠYKITE MUMS JEI TURITE DAUGIAU KLAUSIMŲ

info@kinesis.lt
+370 651 85328
Europos pr. 14, Kaunas
  • Facebook

© 2020 Sveiko Judesio Studija Kinesis. Visos teisės saugomos.

SUSISIEKITE SU MUMIS